malin

kom ihåg mig då

Kategori: mitt liv

Har ingen dator, igen! Så sitter här och knåpar ihop nått på mobilen, och ja vi får se hur det här går.

Hade typ redovisning idag på skolan. Vi skulle i gruppen hålla ett seminarium. Det gick väldigt bra faktiskt! Men har i några nätter nätter sovit så sjukt dåligt. Drömt konstigt och gjort konstiga saker. En natt satte jag mig upp och tog på mig en osynlig bh väldigt hetsigt och la mig och somna om sen. Natten till idag drömde jag att jag högg av en annans arm med mina naglar..sen trodde jag att min ena duntossa som låg i sängen var armen! PANIK!! Sov inte mega bra efter det.. Så förhoppningsvis borde jag sova bättre inatt, har inte mycket att vara nervös över imorgon. Bara lite:) men bra nervositet

Nu ska jag kolla på Sveriges mästerkock, underbara onsdag!

Dansa som om ingen ser dig





(kolla in mig på instagram @dansfjolla)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: