malin

Resume

Kategori: mitt liv

Det är snart 2 år sedan jag skrev här på bloggen, av en slump hittade jag hit igen. Kul att läsa det jag tidigare har skrivit om. Blev som lite sugen att börja skriva igen, varför kan jag inte svara på och kan verkligen inte svara på att jag kommer bättra mig men man vet inte förrän man har provat, eller hur? Jag funderade på om jag skulle byta blogg, börja om på nytt liksom men kände att allt jag hittills har skrivit om och upplevt har lett till den jag är idag och där jag är i livet, så jag valde att stanna kvar.
 
Sen mitt senaste inlagg har en hel del skett! Jag har blivit färdig med min utbildning så nu är jag förskollärare och har varit det 1 år nu. Trivs verkligen i mitt yrke och skulle aldrig vilja byta! Det är verkligen en härlig känsla, när man har hittat rätt. Appropå att hitta rätt så har jag gjort det i en annan kategori med, jag har hittat den rätta mannen för mig, han med stort H, han som gör alla mina känslor lite starkare än vanligt, han jag har ett litet hus med ute på Värmdö. I början när vi träffades fick jag lov att försöka intala mig att jag förtjänade honom, att jag förtjänade en man som var så snäll mot mig, tog hand om mig, som älskade mig. Jag var så osäker som person och nästan redan ställt in mig på att vara ensam och så dök han upp utan att jag riktigt förstod det. Men nu vet jag att jag förtjänar det bästa och försöker varje dag vara den bästa för honom.
 
 
 
 
 
 
  vill man så kan man
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: