malin

Happiness

Kategori: mitt liv

 

-The Fray

Har på senare tid känt mig glad, alltså geniunt glad. Vet inte varför men det har känts bra! Men min negativa sida bara väntar på att det ska slå till. Nått dåligt kommer att hända, jag kommer bli mindre glad. Men varför? varför kan jag inte bara få känna såhär utan att jag ska gå och tänka på att det kommer gå utför, att det är nått som inte stämmer.

Jag har släppt mer som har legat som ett stressmoment för mig, kontrollfreaken i mig mår sådär, vill inte riktigt släppa taget. Men vi jobbar vidare

små framsteg är bättre än inga

 

 

Dansa som om ingen ser dig

 

Kommentarer

  • Emma Roos Lindberg säger:

    Känner igen mig!! Man borde bara njuta här och nu, man kan ändå inte vara beredd på utförsåkningen så ingen idé att fundera över den. Kommer den så kommer den, och då tar man det då. Men fasen vad livet och vardagen kan va krångligt ibland, och svårt att förstå sig på.

    2013-05-01 | 19:36:27
    Bloggadress: http://elrl.blogg.se

Kommentera inlägget här: