malin

Im pregnant and i know it

Kategori: mitt liv

Nej ingen bebis i magen inte, men tänkte köra en förlossningsberättelse fast brännanäsanberättelse.

Det började med att vi pratade lite om mina näsbesvär och sen ville hon kolla i näsan. Hon tog en tång in i näsan och spände ut näsborren och kikade in i båda borrarna. Sen tog hon fram en lång typ kikare med lampa på, jag frågade aldrig hur långt in hon tittade för ville nog inte riktigt veta att hon varit och pillat på hjärnan. Gjorde väl inte direkt ont med tårarna kom. Hon tröstade mig med att det händer alla. Tack! Hon tyckte att jag var rätt så svullen och att vi kunde testa med att bränna näsmusslorna. Hon kunde inte garantera nått men ingen hade blivit sämre, det räckte för mig. Sagt och gjort så satt jag sen på en stol utan för med två långa tussar i näsan med blå bedövning. ja jag var grymt snygg .Efter en halvtimme fick jag komma in igen och få en spruta bedövning i vardera näsborre som även innehöll adrenalin. Så där satt jag, bedövad i både näsa och mun och lite lätt skakig av adrenalinet och gjorde mig mentalt redo för att bränna i näsan. POFF så var det över, gjorde inte ont, killade till lite och var lite obehagligt, men är väl aldrig trevligt att ha saker upppe i näsan. Jag tackade för mig och gick.
 
Tack och lov bara att jag hann hem innan bedövningen släppte, för då släppte alla spärrar i näsan med. Blod, snor och säkert hjärnsubstans bara rann ut, huvudet värkte och jag var så sjukt trött. I med papper i näsan och försöka sova vart planen. Vaknade kring 18 och hade då sovit i över 2 timmar. Var fortfarande trött och funderade stark på att ligga kvar och inte stiga upp förrän dagen efter. Men insåg att det enda jag ätit på hela dagen var en semla.. Så tog tag i mig själv och samlade lite kraft och steg upp. Det hade slutat rinna ur näsan, huvudet kändes lite bättre och trött är jag ju alltid så.

Hon hade sagt att det är ju onödigt att träna och så direkt efter, men jag tänkte att en liten promenad några timmar senare kan ju inte skada. Klädde på mig och gick ut. det skadade väl inte näsan direkt men var sjukt jobbigt att andras då det var lite halvtäppt i näsan och jag fick lova att blanda mellan näsa och mun. Dom 30 minuterna kändes som flera timmar när jag väl kom hem.
 
Avslutade kvällen med att snorta lite koksaltlösning. SHIT va täppt jag blev efter det, trots att jag snytit mig och hållt på. Men när jag la mig i sängen täppte det till ordentligt och det var ju tur att jag inte hade någon bredvid mig för han skulle inte kunnat sova, måste ha snarkat nå så jävulsk eller försökt att andas genom näsan och typ hållit på att dö.
 
Kände mig typ utvilad när jag vaknade imorse, inte lika täppt. har nyligen snortat lite lösning och blev inte lika toktäppt som igår så det var skönt.
 
Inom nån månad kan jag märka skillnad, det ska läka lite och så i näsan så beror på hur det går hur lång tid det tar innan man märker nån skillnad. Håller tummarna för detta!
 
Här är jag med bedövningstussarna, dom är långa och sitter en bra bit upp i näsan
 
 
 
dansa som om ingen ser dig

Kommentarer

  • Twiza säger:

    Härlig bild Gain0 ;)

    Svar: hahah nämen tack Twiza, kände mig så sexig när jag satt där med dom där i näsan ;)
    Malin

    2013-02-15 | 08:52:19
  • Nyfiken säger:

    Blev ditt näsproblem bättre efter bränt musslona? :))

    Svar: Ja mycket bättre! Så himla härligt 😊
    Malin

    2017-09-06 | 21:18:27

Kommentera inlägget här: