malin

En apa som liknar dig

Kategori: mitt liv

Ja, hon är tillbaka! (för stunden iallafall)
 
Mitt liv i sthlm går framåt, jag går fortfarande lika mycket vilse som förut (om inte mer)
Jag har hunnit fylla 24 ( bara några dagar sen, åldersnojjan är på topp, japp!)
 
Sitter nu på skolan och ska skriva tenta som ska in på fredag, men oops hamnade här istället.
 
Det händer väl egentligen inte alltför mycket hos mig. Skolan, jobb och dans rullar runt på schemat och hänger mycket med syrran och hennes familj när det finns tid för det. Och tid har jag, vet bara inte vad jag gör av all tid. Den bara försvinner till en massa annat som säkert är vettigt. Som nu, jag måste egentligen skriva, men hade en i gruppen idag som sa att det är inga problem för dig, du skriver fort och det kommer naturligt och flyter på bra. tack för peppen! :) Det gör det hela lite lättare
 
 
 
men kom ihåg: dansa som om ingen ser dig!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: