malin

sleeping Beauty

Kategori: mitt liv

Har sen i söndags sovit varje tillfälle jag fått. Så är väldigt skönt att jag inte haft alltför många timmar i skolan och har typ direkt efter åkt hem och lagt mig och sovit några timmar. Vaknat, åkt till syrran och sen pkt hem och sovit igen.
Tror att min kropp behöver sova annars hade jag nog inte sovit så mycket som jag faktiskt gjort. Men skönt har det varit iallafall!

Ramlade illa när jag var hemma senast så slog ett sår pp ögonlocket(vet inte riktigt hur det ser ut faktiskt) och imorgon kan jag ta bort tejpen. Lite nervös men ska bli skönt att ta bort den. Har varit lite jobbigt med tejpen sittandes där den suttit, men imorgon ryker den!!:)

Nä nu väntar faktiskt sängen och lite Scrubs

Dansa som om ingen ser dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: