malin

Back to school!

Kategori: mitt liv

Så nu har jg gått i skolan i en hel vecka! oj oj vad den gick fort.  blev ntagensent då en lärare inte ändrat ett av mina betyg. men tur i oturen å fick jag välja grupp lite själv så valde att vara med underbara Angelica! Så himla kul vi komemr att ha det! Har bestämt att vi ska bli pluggisar denna kurs, tror att det kommer gå bra!
 
Natur och kultur har vi nu. Så himla roligt. får vara ute i naturen en massa. älskar!
 
Har lovat bilder på mina naglar jag haft i sommar men vet inte om jag är sämst men funkar inte att lägga in inlägg och bilder från mobilen så måste leareda på sladden. Tar de flesta bilderna på naglar med mobilen då jag även lägger in dem på instagram @dansfjolla. kolla där! :) men ska försöka fxa in lite nagelbider hit.
 
veckan har gått så himla fort.. lovande eller mest bara skrämmande? det visar sig.
men hr saknat alla fina vänner i skolan så det kan bara bli bra!
 
har ikväll mest tagit hand om mig själv. Borstat ut tovor ur håret och färgat det(det behövdes!) scrubbat hela kroppen,fixat naglarna på både händer och fötter. Och nu blir det lite Jude Law på TV och sängen. Får se vad morgondagen har att erbjuda. PW eller joggingtur?
 
dansa som om ingen ser dig
 
mustache me
 

Kommentarer

  • justinedq18 säger:

    Adult blog with daily updates
    shoe boot gay fuking com gay poen pics
    http://sissyblog.twiclub.in/?page.annika
    us dating sites sexy outfits for her meet local crossdressers how to grow marijuana with seeds sex man and god teas for menopause cam 2 cam pronunciation for english words

    2018-03-24 | 16:47:56
    Bloggadress: http://busty-strips.sexblog.pw

Kommentera inlägget här: