malin

Färger på natten

Kategori: mitt liv

 
 
 
 
 
 
 
 När jag kom hem från syrran igårkväll började jag med att göra iordning frukost och efterträning fika. packade träningsväskan och tog fram kläder. Alarmet ställdes på 05.40 och jag var redo att sova. Somna jag? nej. Var nog vaken till efter 00. Så märkte inte ens att alarmet ringde. Tur att jag vaknade 06. Bara att äta den färdiga frukosten och klä på sig och gå. Himla skönt att SATS bara är ca 5 minuter bort :) Blev ett härligt pass med syrran och var hemma vid 08. Så härligt att ha träningen klar för dagen. Får se om det blir nån PW sen eller om den får vänta till imorgonbitti.
 
är ledig från skolan, både idag och igår. Men igår efter morgonjoggen åkte jag till skolans bibliotek och pluggade några timmar. Mest bara en massa läsa och anteckna, men rätt intressant ibland faktiskt.
 
 
 
 
 
Nu blir det snart lite mellis, kanske en bok, kanske en film, vem vet? det jag verkligen vet är att jag MÅSTE byta nagellack. Drog på lite snabbt efter träningen imorse H&Ms egna nail polish "Wanna pepperoni". Färgen är okej att göra nått mönster med men på hela och alla naglar blir det för mycket. Färgen går att beskriva som spädbarnbajs, typ. Blir nog att jag tar nått passande till och behåller detta som underlack.
 
 
 
dansa som om ingen ser dig
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: