malin

sockerärtor?!

Kategori: mitt liv

3 små jävla sockerärtor gav mig en allergisk reaktion igår hemma hos syrran,började klia i munnen, på tungan och i öronen.. helt sjukt! har aldrig hänt avsockerärtor förut. Som tur varhar de tavegyl hemma så fick mig en shot av det och det kändes bättre efter ett tag. Blev som helt borta, lite lätt dåsig och typ förkyld. När jag kom hem tog jag lite tabletter och somade direkt(händer typ aldrig) så vaknade rätt så pigg imorse. Men nu såhär klockan 21 känner jag att jag kan lägga mig och kommer somna direkt. helt slut, och vill inte bli mer dålig! Min sista vecka på mitt underbara och helt fantastiska jobb, vill vara med på alla dagar! me om jag känner mig själv kommer jag håla ut ch får ta smällen sen :)


Nu : sängen

dansa som om ingen ser dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: