malin

sunny times

Kategori: mitt liv

Solen skiner, så härligt! Gjorde den även igår. Så igår blidde det frukost med Linn innan hon började jobba, vi hann även med en glass ;) mums! sen cyklade jag hem hem och la mig på altanen och sola. blev väldigt varmt så la mig lite i skuggan i gräset med en film och somnade, så skönt! sen hamnade jag i solen en stund till.. men tro du att jag är nå brun för det?! icke! skulle behöva vara på solen för att få bli lite brun...  sen kom ulrica och hämtade mig och LIsa så åkte vi till stallarna och åt och badade och bara mös:)

men nu ska jag äta frukost, baka och åka hem och leta efter en check,  sen klockan 14 ska jag köra, har en dubbel så det är skönt. sen ska jag träffa  Anna Raggabatt<3

inatt åker jag och mamma ner till arlanda och flyger imorrn till paris! :D

dansa som om ingen ser dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: