malin

Jag och min muffintop

Kategori: mitt liv

Vi hänger kvar vi!

Vägde mig innan jag hoppasde in i duschen. 61 kg. woho! påväg ner. Usch så skönt!  Får se hur länge det håller, men känner mig smal just nu så ikväll blir det dansa gärnet och ha det super kul med folket!

dansen går bra iallafall. Känner att det går framåt. Men har fortfarande nått i kroppen tror jag för är väldigt ansträngande allting. Men det är så himla roligt på timmarna! Tänk om man alltid skulle kunna dansa, då skulle man jämt må bra! Visst det kan vara sjukt frustrerande inne i danssalen, men när det väl bli bra är man nöjd och lycklig över at man klarade av det. Oj vad envis man kan vara ibland alltså.


Men nu ska jag och hänget snygga till oss lite och dra till Lisa och sen vidare och vidare  :)


Dansa lugnt

 LISA <3

Kommentarer

  • lovisa säger:

    sv: det har jag aldrig testat:D tack för tipset!

    2011-02-20 | 09:11:44
    Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/
  • Twiza säger:

    twiza.blogg.se

    2011-02-22 | 22:07:27

Kommentera inlägget här: