malin

What we have is gold

Kategori: mitt liv



Jag var på intervju på LIlla Förskolan igår. De behöver en vikarie. Så det är nog några stycken som har varit dit. Men dom verkar jätte trevliga, eller dom var jättetrevliga! Fick gå runt och kolla lite, prata lite. när jag jobbade på sörgården så hade jag en utav chefernas barn, så hon kände igen mig. Det va lite roligt! och säkert bra för mig. Hon hade tydligen bara hört bra rykten om mig! Nämen det känns bra. Jag tror att det skulle vara kul att jobba där när det behövs.  Det är som ett föräldrakooperativ typ.. Så de jobbar väldigt nära föräldrarna, känner dom väl liksom. Sen jobbar dom med TEMA. just nu är det sagor, så de spelar teater och sånt. Låter ju hur kul som helst och är jätte bra för barnen! De har som en liten scen där dom får stå och göra nått.
Så jag håller tummarna för att dom gillade mig och att dom ringer någon dag =)


Om inte så är jag ju ganska mycket på Ängets, men är bra att få vara på olika. Fick vara på Sörgården häromdan, de skulle få EU-besök och behövde en extra. Kände igen många av barnen, men så stora de har blivit!
Det var kul att ågra av barnen kände igen mig med =) då bli man så himla glad!



Idag ahr jag och mamma varit till IKEA och handlat lite. jag behövde en tavellist och några ljuslyktor. Har fixat ena svarta väggen. Ska ta bild och lägga ut när det är riktigt klart! men tror att det kommer att bli riktigt bra!

men ska fortsätta att stöka på lite sen ska jag iväg till Lisa och äta middag med henne och Alexandra och se på film. Harry Potter! :D


Puss och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: