malin

dancing on my own

Kategori: mitt liv

Sitter hemma ensam och sjuk.. Men är påväg mot rätt håll iallafall. Dansade igår, har inte dansat på över en vecka så det har varit ganska jobbigt! haha.  Hip hop ikväll så får se hur det går. Dog tror jag femtioelva gånger igår under jazzen. Men vi började på en sekvens igr. Riktigt roligt! Men både svårt och snabbt. :) Det är så det ska vara. När man väl får till det så känns det nog inte så snabbt.

ja.. pratar fortfarande int med brorn min, tycker att det var jobbigt den gången han ringde och ville berätta att han klarat tentan, kul för han, men just nu vill jag inte ha nått med han att göra. För min egen skull. Jag är inte tillbaka där än och det kan dröja innan jag är det men dte får ta den tiden. Visst man kan tycka att det är lättare att förlåta ett syskon, men då beror det på vad syskonet har gjort för vissa saker ska inte ett syskon säga eller göra. Vissa saker är oförlåtliga..  Tycker att det är jobbigt när han ringer mamma och pappa med.. för att dom är den glada lilla familjen och jag står utanför den just nu. Vilket inte gör mig jättemycket,men är skönt att veta att man har nån ibland, att man inte behöver stå där själv.
Tur att jag har syrran och mina underbara vänner som jag vet är på min sida! Som jag vet att jag kan prata med, men räcker det?

Jag tänker för mycket på det, kanske jag bara borde göra som resten i min familj, glömma och gå vidare, eller kanske snarare sopa under mattan och strunta i det.



dålig start på inlägget, men är ni kvar så kan jag ju berätta att jag hade en grymt rolig helg!  Fest med Lisa och Alex. Först fika på stan på lördan, hem en snabbis för att sen dra tillbaka till lisa för min del. Blev lite matlaging och tittade på första Harry Potter filmen :) Alex kom lite senare så blev lite sminkade och piffande, väldigt många mora nissar! (sjukt god shot! likör 43, blåbarsoppa och ovispadgrädde) jag har aldrig, dansande. Sen drog vi på krogen. Har nog aldrig dansat så mycket på länge! ojoj roligt var det! Sen blev det självklart en subway macka innan jag och lisa gick hem till henne och Liz och alex föjldes åt hem.



Kom på igår att det var länge sen jag skrev nått positivt om mig själv.. hade som glömt bort att jag skulle göra det. Inte ett så gott tecken eller?




                                                                                                                               bra dansare..






Kommentarer

  • emma säger:

    Ja det är kul med dessa utmaningar på dansen!:D Kul med koreografi! wie!

    2010-10-16 | 00:55:23
    Bloggadress: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: