malin

Kvällens shot= Cocillana-etyfin

Kategori: mitt liv


har inte sovit bra på hur länge som helst ni känns det som. Förkylningen blir inte bättre, så ringde till vårdcentralen och bad om nått så jag kunde få sova. Har sån sjuk slemhosta på kvällen/natten så kan inte sova. Så fick ett recept på Cocillana som är hostdämpande. Får bara ta den på kvällarna innan jag ska lägga mig för man kan tydligen må dåligt av den. Har inte märkt ått än. Men sover lit bättre iallafall. Hostar fortfarande men inte så mycket att det känns som att jag måste spy. SKÖNT!


I Tisdags som kom Agnes hit. Hon fyllde år på Onsdan så vi hade en riktig mysdag! skulle egentligen till folkis på mogonen men Agnes hade sån träingsvärk sen den afrikanska dansen kvällen innan, så vi sov e stund till istället :) Sen blidde det räkmacka till frukost och en massa shopping på stan. Tråkigt att hon behövde åka hem så snabbt bara, men hon kommer hit snart igen! 






Sen har jag jobbat några dagar den här veckan. Så himla kul att jag får så många dagar! inte bara för pengarnas skull utan även för att få nått att göra på dagarna. Love it!





Hade supriseparty för Willson igår. Han blev riktigt överraskad! Men i det stora hela så var det en helt otroligt rolig kväll! God mat, mycket dans, mycket skratt! och gott vin. Allt som behövs! :D haha


Imorrn ska jag och mamma hälsa på mormor och morfar<3


men nu ska jag ta mig en shot och försöka sova lite så huvudvärken kanske försvinner


puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: