malin

kom in eller stå kvar, gör som du behagar

Kategori: mitt liv

Okej nu har jag varit dålig igen.. men har varit ute och rännt igen. Förra helgen så var jag till brorsan i Kalmar och hälsade på. OjOj vilken vistelse.. den hade allt.. Jag och min bror är ju ganska bra på att bråka, men han gick över gränsen den här gången, så har svårt att släppa det och kommer nog att ta sin lilla tid.. Har varit svårt  hemma sen dess med för känns som att de inte riktigt förstår hur det känns för mig.. men men det  var en rolig helg, trots det som hände.
Sen den här veckan har jagb jobbat på dagis. Usch vad jag trivs bra där! Ska vara där några dagar nästa vecka ocksså, men hoppas på att få mer :)
och just nu så sitter jag nere i Stockholm och är barnvakt. Emma och Simon är ute och äter middag så jag och Celina har myst hela kvällen, tills hon somnade, vilket gick rätt så fort :)
Är nere i stockholm för att jag har sprungit Topploppet idag. Är väl helt okej nöjd med tanke på att jag egentligen inte skulle ha sprungit för jag är sjuk.Halsen är inte på min sida så hostar rätt så mycket.. och har bara blivit värre sen jag sprang.. Är som i varje andetag så kittlar det till så att jag måste hosta. Inte så trevligt.
Men iallafall sprang 5 km. på 29 minuter.. hade velat få en bättre tid, men får väl satsa på nästa år istället och inte vara dålig. :)

Celina är ju en helt underbar liten tjej. Hon härmar nästan allt man säger och det låter så himla roligt. Tjong i paviljongen!

nu ska jag fortsätta att titta på film och hosta på blir hemgång imorrn kväll så får mysa en massa imorn med

det var trevligt att du kom prussiluskan men ännu trevligare när du gick

Celina älskar att titta på Pippi, inte mig emot var ett tag sen jag såg det och är så roligt när hon sjunger med eller säger innan vad som kommer att hända :D



puss o godnatt

det här klippet är det bästa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: