malin

fredagsmys

Kategori: mitt liv

Har hänt mycket nu som jag inte har hunnit skriva om. Har så himla mycket med skolan, dans och jobb just nu. Vi har börjat med sommar öppet så har även öppet på fredagar nu. Så kan säga att jag sover typ hela helgen. när jag inte tränar på lördagmorgnar. Men förra helgen så la jag mig ute i solen efter att jag kom hem från träningen. Riktigt skönt att ligga ute i värmen under täcket! Jobbade både frdag och lördag förra helgen.. blev såklart strul, men jag har slutat att blivit förvånad, det kommer som med jobbet att det ska bli strul.
Min chef är rädd för mig.. känns ju jätte kul.. Men Ida tror att det kan bero på att jag står på mig när det är nått. kan ju stämma. Men är skönt att jobba 2 dagar. Lite mer klirr i kassan. haha!


ojoj.. är väldig mycket i skolan just nu. har ju bara en vecka kvar innan det blir en massa föreställningar. Börjar bli en aning nervös faktiskt! Men det ska blir roligt! synd bara att det är över sen.. alla i klassen går åt olika håll, vad jag kommer sakna alla. Men har jag inte så mycket jobb i sommar så blir det till att antingen vara i stklm eller i skellefteå så mycket som möjligt. Antingen hos TLA eller syrran med familj. Saknar det lilla knytet. Hon är inte så liten längre! fyller 2 i juli.




Sitter och msnar lite med Agnes, hon vill att jag lägger in lite bilder på henne och jag tror att hon tycker att jag är seg :P hon frågar om jag är kar hela tiden. haha! hon är ju för söt<3  Myste på framnäsvägen i Onsdags. Blev en totallyckad spontanutgång! Såna älskar vi. blev lite filmmys igår också. Kommer sakna mina framnästjejer när skolan är slut..

men här kommer lite bilder. Lägger in fler på min bilddagbok.




Vi skulle kolla vilken profil som var snyggast.

Agnes skulle lära mig nån konstig grej vi skulle göra i en koreografi. gick väl sådär! haha! men nån dag senare så föll alla bitar på plats så då funkade det.

Love<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: