malin

Söndag.

Kategori: mitt liv

Borde väl egentligen gå och lägga mig, just ifall dom ringer och behöver mig på nått dagis imorrn. Men vill som lite hoppas på att dom inte gör det. Skulle vara skönt att bara få några lediga dagar till. men samtidigt så härligt att få börja jobba igen. Väldigt mycket blandade känslor nu på sistone.
Tina åkte hem till skellefteå i lördags.. och agnes och linn åker hem på tisdag.. sjukt vad jag kommer sakna dom. men dom är ju bäst. Dom ska betala min första resa upp till dom. Jag har helt underbara vänner<3 Måste fundera ut nått bra att ge till dom med.. Fick lite dåligt samvete när inte dom fick nått av mig.. men har som skjutit på detta avsked och helst ignorerat det så länge som möjligt, men det går inte längre. Snart är tisdagen här.  Tur att det inte dröjjer allt för länge innan vi ses=)

Nä nu ska jag hoppa ner i sängen och sova lite granna, passa på när inte agnes(som bor här tills hon åker hem) tar upp hela sängen ;) Men älskar hon ändå<3


Får ju inte glömma att skriva att min underbara Malin kom på besök igår! Var sjukt länge sen vi sågs, så var härligt att se hon igen. Sprang runt lite på stan och sen satte vi oss och lunchade och fikade på rutiga duken :) MYS! <3


puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: