malin

Sista veckan

Kategori: mitt liv

Fan.. hade skrivit jättemycket och så försvann det.. orkar inte skriva om det.. men det var iallafall om att det är sista veckan nu. jag är glad att jag höll ut ända till slutet. Jag har väldigt många gånger undrat vad jag gjorde där. Har väl kanske inte gått in helhjärtat för det alla gånger, men det är skönt att jag stannade för annars hade jag aldrig fått så många nya underbara vänner<3 Som höll mig kvar, utan dom hade jag inte gått klart den här utbildningen. Men shit va kul vi har haft det iår! kommer sakna allt!
Vi har redan planerat en liten roadtrip i sommar så snart så ses vi igen. vi ska ner till Avesta, ner till Rebecca, min längst bak i bussen kompis. Sen åker vi upp och stannar i övik hos Sofia, sen vidare upp till Skellefteå och Trästocksfestivalen! Som jag längtar!




Värst är att behöva säga hejdå till Tina, Linn och Agnes. Har verkligen kommit dom nära, det känns som att vi har känt varandra länge. Dom är så lätta att vara med så var inge svårt alls att komma in i deras lilla "grupp"





Agnes
min stjärna. Hon har alltid funnits där. Hon ser när det är nått som inte stämmer. Det finns så mycket glädje i henne, som hon gärna delar med sig av. Hon delar med sig av allt, glädje och sorg, galenhet och lugn. Den blandningen gör Agnes till den hon är, en underbar vän!




Tina
, min lilla Tina. Sötare tjej får man leta efter. Med sin lite barnsliga tafatta charm får hon alla på fall. Ser man henne glad kan man inte annat än att le med henne. Ögonen glittrar och leendet går från ena örat till andra<3




Sen har vi ju Linn. Hon är som överallt och ingenstans. Hon får alla att skratta, hon kan dom mest konstiga grimaserna jag sett, med det söta ansiktet tror man inte att det är möjligt. Vilka lunchraster vi haft, dansat gärnet, buggat, sovit under filten när maten satt sig. Hon bjuder verkligen på sig själv.<3



Skönt att känna att även om jag måste säga hejdå till dessa underbara tjejer så kommer jag att se dom igen, mycket snart. När jag inte jobbar i sommar så kommer jag antingen vara i Skellefteå eller i sthlm hos syrran. Så blir nog inte mycket Härnösand i sommar.. men det gör mig inte så mycket.

Förra veckan iallafall så hade vi våran slutföreställning Nordic shouts and whispers. Det var en roligt, tråkigt dock att det regnade eftersom vi skulle ha dansat utomhus alla dagar, men blev lite nödlösningar några dagar. men det gick ju bra ändå. Vi hade våran sista i lördags, inne på Norrdans. Kändes skönt efteråt att det var över, men ändå lite tomt.
men nu har vi så mycket att göra på dagarna så man hinner knappt tänka. Vi ska spela in små snuttar dans på olika ställen i skolan och sen lägga in på skolans hemsida och på youtube. länkar sen här när det är klart.

Nä nu ska jag sluta skriva och städa lite innan jag går och lägger mig.

pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: