malin

värme

Kategori: mitt liv

Idag har varit en av de bättre dagarna. Var inte så bra igårkväll, men jag sov bort det och vaknade glad imorse.
Jag och mamma har varit ute i Klockargården och fikat lite, åkte sen till dollarstore och gick omkring där lite, sen blev det varsin glass. Har varit så himla varmt idag. Upp och över 30 grader. Lite för varmt kanske. Jag och mamma satt och mös lite i skuggan. Sen efter middagen till typ nu har jag legat ute och läst. Jag vill som inte lägga ifrån mig boken, men vill samtidigt att den aldrig ska ta slut. men den gör nog det innan imorrn om jag inte kan lägga band på mig. haha!  Men är nog inte själv att känna så gällande böcker, eller?


Har funderat lite idag.. kom fram till en sak ganska snabbt. men det jag kom fram till är kanske inte, det är inte dåligt, men kanske inte roligt heller. bra för mig tror jag. Ska tänka lite mer på det och se vad som händer innan jag bestämer mig för nått..

ska luta mig tillbaka i soffan och fortsätta läsa lite i boken. imorrn blir det stan med mamma :)

pusshej


En bild sen igår när vi var runt och fixade på gravarna och sen lyssnade på Noratrion i Gamskolan.
här står jag i några träd i Kramfors

Kommentarer


Kommentera inlägget här: