malin

Möhippa idag<3

Kategori: mitt liv

Som vanligt så var det mysigt i Nora. Blev ett dopp nere vid Utviksgården och sen fick vi varsin glass hemma hos sten och karin när vi hälsade på dom. Det var verkligen jätte trevligt, dock så trampa jag på nått vasst innan jag skulle sätta mig i bilen, sved nå så jävulskt. Svårt att beskriva men ont gjorde det iallafall. Tillslut så blev tån lite svullen, såg rätt så kul ut faktiskt. Röd och stor. Men det gick över till slut så det var ju skönt :)

Igår låg träning på programet. Så runt halv 5(typ) var vi samlade. Dansade afrikanskt och lite av det som vi ska göra när pappa och farmor fyller år. Ska bli så himla roligt! :D Sen när vi var alldelles svettiga och helt slut så bestämde vi att åka och bada ute i stallarna. Det var riktigt härligt! Hem till Ulrica efter för att sätta igång grillen, hälla upp varsitt glas vin och sen bara må. Sitta ute och prata, spela spel. Var en väldigt härlig eftermiddag, kväll, natt. Var hemma efter 1 nån gång. Inte kunde jag lägga mig då inte, för behövde att fixa lite med en musiktävling inför möhippan idag. Så var i säng närmare 3, och steg upp vid 8. Lite stressad var jag när jag skulle lägga mig för att somna snabbt, men gick väl sådär. Men somna lagom snabbt iallafall :)





Men som sagt, Möhippa idag. Kommer att bli riktigt roligt! Hon vet verkligen inte om det heller. Hon har gått hemma och beklagat sig lite för att hon inte kommer att ha nån. Hennes brudtärna är ifrån västerås(?) så jag, elin och anneli satt oss ner för några veckor sen och kollade på vad man man göra och hade lite telefon kontakt sen med Hanna när vi hade kommit på vad vi kunde göra. och nu är allt klappat och klart så blir en heldag med bus och mys. Skriver inte vad vi ska göra utan skriver det typ imorrn eller nått för måste fixa mig lite nu innan Tove kommer och hämtar mig.




puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: