malin

2010-01-30 - Söndag

Kategori: mitt liv

 Allt kan vända så fort

 Farmor hade fått kommit hem till kramfors, hem till hennes lägenhet. Hon trivdes lika bra som på rehab på sjukhuset i Sollefteå. Hade sällskap nästan hela tiden. Vilket Farmor älskar!
men.. min faster ringde idag och lät lite stressad.. men tänkte inte mer på det. Sa till hon att prova ringa pappa på mobilen istället.. Mamma och pappa kom hem, men pappa åkte på en gång. Mamma sa att pappa hade åkt till Sollefteå. Farmor hade fått åkt in på sjukhuset igen.. Vet inte riktigt varför, men det hade väl inte varit så bra..

hade rätt mycket att göra  idag.. men orkar inte just nu.. all ork bara försvann.. Så ska vila lite, men sen måste jag verkligen göra nått på min lista idag.




---------------------

Jobbade inatt. Var helt okej på folk. Så det var riktigt roligt. Lite känt folk och några man inte sett så mycket av.
Jag och Tove hade det trevligt- som vanligt! dansade och skojjade på.

--------------------

Ska vila en stund och se om man vaknar gladare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: