malin

2010-01-29 - Fredag

Kategori: mitt liv

Ja.. då sitter man här då.. Det var inte riktigt tänkt! var tänkt att jag nu skulle sitta i en bil påväg till Övik för att dansa på maran där. Men planer kan ändras fort. Var lite för kallt ute. säger vi.  Orkar inte dra det hela just nu. Ska försöka att bli på bra humör så ska inte gå in på ämnet..    Kan ta det när jag har fått körkort, för då får jag vara med och diskutera lite mer. och faktiskt ha åsikter.  Men ja nog om det.

Sitter på spotify och lyssnar på en massa bra musik och fundrar på om jag borde städa på rummet. Men hur kul är det egentligen. på en fredag??  Blir nog kanske ett bad, fryser så himlans. Lite vin kanske. Det är ju faktiskt fredag ;) haha!

har varit en jobbig dag idag. Alla har varit ganska trötta. Så tiden har verkligen inte gått så fort. Sen foten krånglar fortfarande och inte bara utsidan utan även insidan. Så antingen är det nått ledband, eller typ nått med hälsenan.  Men men jag kör på med min rehab så det borde bli bättre. Jag börjar bli bättre med träningen så :)



Känns som att jag är bra på att förlora vänner, det är min grej liksom.  Alla är vi bra på nått och det är min sak.
Visst jag har vänner kvar.. men känns som att dom försvinner en efter en. Eller försvinner gör dom kanske inte. Jag väljer att jag inte vill ha dom runt mig. Med några iallafall  några går självmant..även fast jag inte vill.. dom saknar jag.
Jag behöver inte en massa negativ energi just nu. Har tillräckligt med det just nu från mig själv. så därför väljer jag att inte umgås med alltför negativa människor. Jag orkar inte det just nu.


Kan man känna sig ensam bland en massa andra?


Nu ska jag se på film..kanske blir ett gladare inlägg senare.

pusshej 

Kommentarer

  • Din AdoptivMor säger:

    Man kan känna sig ensam i ett rum fullt med folk det är helt normalt. Jag tror det har med mognad att göra man "växer" kanske ifrån sina "vänner" eller inser att neeej jag tänker inte slösa energi på denne personen när den bara ger mig dålig energi tillbaka det är det inte värt. Jag tror att det kan vara bra för en själv att inse det. Även fast det kanske känns lite tungt. Det går över. Du har alltid mig och "pappsen" :) Hoppas vi inte ger dig dålig energi. Kraaaam

    2010-01-30 | 18:20:54

Kommentera inlägget här: