malin

2010-01-26 - Tisdag

Kategori: mitt liv

Ja jag vet inte vart jag ska börja.. Linn är hemma i skellefteå, hennes axel är inte bra. Så hon har fått en massa sprutor och sånt.. Tina har haft problem med hjärtat, hjärtklappning.. så hon var hemma idag. Hon och Sofia var till läkaren igår. Tina fick göra ett ekg. med det var inga fel. TUR! Är nog stress.. Sofias rygg är inge bra. Hon har svårt att andas så hon har inte varit med på skolan idag. Sara var iväg en sväng under dan. Hon och Anette var på möte. Så då under en lektion var vi 5 tappra kvar :)

Det är mycket nu.. Visst det känns inte som i början av året.. men kan säga att alla är nog rätt så trötta i kroppen. Känner att jag lätt skulle kunna lägga mig nu. Klockan är bara 8.
Men vi har roliga dagar. och tur är väl det annars så hade det varit jobbigt.

tyvärr så hade vi var sista Jazz-lektion idag.. kommer att sakna den! Mira är hur bra som helst och jätterolig :) Men nästa blockundervisning blir afrikanskt!! :D Som jag har längtat.

Jag och Agnes gick till Erikshjälpen idag efter skolan. Investerade i en LP-skiva.
 

Lite kul att ha på LP faktiskt. fanns många bra plattor, men vart bara denna den här gången.


nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: