malin

2010-01-22 - Fredag

Kategori: mitt liv

äntligen helg!
Så grymt skönt! Den behövs. Fast har inte lika mycket träningsvärk nu, eller nästan inget, bara några blåmärken :P hahah!

I måndags när jag kom hem visste jag inte vad jag hade gjort på skolan..hade ingen aning om nån övning eller nått. Lite läskigt faktiskt.. men har inte riktigt känts som fredag idag så var skönt när man kom hem och insåg att man är ledig några dagar nu, ifrån skolan iallafall!

blev en liten snabbis på stan med Agnes och Tina. Och en burgare på Bog Boy :P haha! mumma. rullade till bussen sen. 
Har en dejt med Agnes imorrn. Mysigt! Hon ska hjälpa mig att färga håret så var det jag införskaffade idag på stan. Hoppas det blir fint!


Småtjafsa med pappa igår så är skönt att dom har åkt bort nu under helgen!  Både mamma och pappa är bra på att sopa saker under mattan och jag gillar verkligen inte det! Så nu kan jag gå och vara långsur på dom utan att jag behöver vara med dom. Mycket lättare då!  Kan inte påstå att det är en bra sida hos mig. Min långsurhet. Men tycker att det är bättre att vara sur, än att låtsas om att allt är bra när det verkligen inte är det! 
   Men tror att jag har visat dom vad jag tycker. Det har inte försökt att lösa det så vi får se vad som händer när det kommer hem.
Meen att jag är sur på mina föräldrar ska inte hindra mig för att ha det härligt och roligt i helgen.

Så därför blir det let's dance, vin och pussel för mig nu :) hahah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: