malin

2010-01-12 - Tisdag

Kategori: mitt liv

Ja nu var det ett tag sen igen. men har varit lov så har inte blivit att jag skrivit nått. Har haft ett helt okej lov. Det började bra, sen gick det liksom lite nerför..

Julen var jättemysig. Syrran med hennes familj var här. Hennes mamma. Vi åt gott och hade det riktigt trevligt!
Celina har gått och blivit så stor nu. :) 1½ idag :)

På Nyår var jag med Sara och Anna. Middag hos Sara. En tur ut till Micke och Ullis i Bötle och sen in till stan igen till John och Emma. En väldigt händelserik kväll. Men hade det kul. Är man med vänner som Anna och Sara så kan man inte ha tråkigt! <3

dock så har dom nu flyttat till sthlm.. inte lika kul.. Men jag önskar dom all lycka. Snart så kommer jag!
Det finns ju många sätt tt ta sig dit så dröjer nog inte känge tills vi ses igen.

och som grädde på nergången så vill inte en av mina närmsta vänner vara vän med mig, utan att riktigt förklara varför.. men ja.. han sa att vi kanske hörs nån gång.. så får väl se hur det blir i framtiden. Ska försöka att inte tänka på det just nu.. finns redan mycket.. och det är hans val.. jag kan inte göra så mycket åt det. Så ska låta han vara..



Meeen... skolan har börjat igen. Kom ihåg våran blogg!
jag trodde att det skulle bli jobbigt att börja igen. eller tyckte det första dagen men det visade sig att det inte var så farligt som jag trodde. hehe. Trivs i skolan. Har en underbar klass och bra lärare. Har börjat ha en intensivkurs i Jazz. Hur kul som helst! I'm loving it! nånting jag förstår något sånär. Känner mig inte helt lost. sjukt skönt.

eftersom Danielle är gravid så har vi fått en stand in för henne. Han heter Gregory. Helt ärligt så var jag lite rädd för han- innan jag hade träffat han. ibland är man bra på att döma folk innan man vet nått om dom.
Hade vår första improvisationsklass med han idag.. jag gillar verkligen inte det. Skulle lätt kunna hoppa över dom lektionerna.. Men känner att det var inte så hemskt som jag brukar tycka. Framsteg! :D

tror att det kommer att gå bra dom här 3 månaderna med Gregory


Ja sen så har jag gjort av med en massa pengar. Men känns bra. tänk att man kan vara så glad även fast att man inte har lika mycket pengar kvar.. 
Men behövde en ny bärbar dator så investerade i en så så ville jag ha en systemkamre så det bleven sån med :P Kul men dyrt! men jag är nöjd. och det är huvudsaken


Men nu blir det duschen och lite plugg. ses!


 pusshej  

Kommentarer

  • malin-heléna säger:

    Kolla min blogg gumman! Härliga minnen. :) hihi..

    (Jag har ny blogg, klicka på länken så kommer du dit.)



    Puss o Kram.

    2010-01-16 | 00:40:19
    Bloggadress: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
  • malin-heléna säger:

    Meenn... Kommer du inte ihåg när vi tog bilderna? :H

    Måste du ju göra. tår



    Saknar dig massor. Kom och hälsa på! :)

    PUSS

    2010-01-16 | 22:26:05
    Bloggadress: http://malin-helena.bloggplatsen.se/
  • malin-heléna säger:

    :O Naturlektionen?? Det var ju då vi gick armkror i 2 timmar!!! Det kan du ju inte glömma Malin! ^^,



    Ja, det skulle jag kunna göra. Har dock inte så jätte mycket och just nu hinner jag inte. Måste varva ner och sova lite innan jag ska upp och iväg till jobbet igen. :/

    2010-01-17 | 21:38:43
    Bloggadress: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: