malin

2010-02-12 - Fredag

Kategori: mitt liv

I Måndags fyllde jag år! grattis till mig. Hade inte tid att skriva då. Har väl inte jätte mycket tid just nu heller, men ska snart åka till stockholm och är borta över helgen så tänkte skriva några rader innan.

blev ingen skola idag, för dom ringde från morfars boende imorse vid halv 4. Var svårt att sova efter det..
 Ska åka ner till sthlm nu snart.. tänkte ett tag att jag skulle ställa in det. Vill inte att mamma ska behöva vara själv imorrn. Men hon ville att jag skulle åka. Tror själv att det är bra. Få tänka på annat. Vara med syrran och min systerdotter. Sen träffa Anna och Sara.
Har en liten uppsats som ska vara klar på Måndag.. men struntar i den just nu. Gregory(min lärare) får lov att förstå. Skolan prioriteras inte nu.
Ska kolla med pappa på söndag när jag kommer hem om han vill åka till farmor med mig. 
Sa igår att det var länge sen jag hälsade på morfar och att nästa helg så skulle jag gå dit.. Men det blev tidigare än planerat..

Men det var skönt att få säga hej då, säga att jag kommer att sakna han, säga att jag älskar han.<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: