malin

2010-02-02 - Tisdag

Kategori: mitt liv

Ska börja med snurren på e4an igår. haha ojoj vilken tur jag o Linn hade!  Hon skulle köra mig till sjukhuset, hade fått en tid för mina utslag under armen. Men iallafall.. Vi skulle åka ut på e4an, slira till på nått sätt snurra ett varv och hamna på andra filen i snödrivan ståendes åt fel hål. Snacka om att vi blev chockade! Det första jag såg var en långtradare så sa åt Linn att stå still.  tog oss till andra sidan, men fortfarande åt fel håll. Kom en taxi som hjälpte oss att stoppa nån bil så vi kunde köra mot körriktningen och senare vända.

Blev lite sen till min tid  på sjukan. Så ställer mig i en av kassorna för att anmäla mig. Jag står i 3an. Dom andra var stängda. Men det stog 2 i 2an. Men ingen kom. lagom irriterad! Sen säger hon att jag måste ta en kölapp. Jag är själv där, hon måste skämta! men jag hämtar en lapp, ställer mig igen och får vänta ännu lite till. Snacka om service. men fick till slut komma in och träffa en sköterska och en läkare. Som ordande en salva till mig. Men funkar det inte på en vecka så ska jag få heracilin. Det jag fick förra gången. Men hoppas verklien att det ska bli bättre snabbt! Svider så sjukt mycket! 

Har workshops på skolan imorrn. Vi har en så kallad Demokratidag. Så vi ska lära ut dans till några som vill :) Sen ska jag och Sofia lära oss att spela gitarr. Skriver mer om hur det gick imorrn. Dags att sova nu. Ska upp och baka lite imorrn innan skolan. Mumma!



puss och godnatt!



successivt stavas som success, som stavas happiness

Kommentarer

  • Path säger:

    Hej!!



    Är du vig, typ kan lägga fötterna bakom huvudet?



    [email protected]

    /Path

    2010-02-03 | 00:06:54
    Bloggadress: http://www.freewebs.com/humanknots/Hk.htm
  • malin-heléna säger:

    Sv: Tack så mycket gumms! :) Jag är super nöjd med håret, liiiiite kort just nu, men det kommer snart växa till sig igen. :)

    Impulaer är farliga, men det blir ofta bra ändå så. ;) hihi..

    Saknar dig med!

    Du, den 2 maj har dansarna i timrå premiär på dansafton och det blir i sundsvall som vanligt!!! :D Jag ska försöka få ledigt och komma upp. ska vi gå tillsammans? (A)

    En dejt liksom. hihi.

    2010-02-11 | 22:40:03
    Bloggadress: http://malin-helena.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här: