malin

GOD JUL?

Kategori: mitt liv

Ja.. dom som känner mig vet kasnke att jag i 3 år varit magsjuk över jul.. Klarade mig förra året och tänkte att iår klarar jag mig nog. Men icke! Låg och kräktes hela natten till igår typ. Inte roligt vill jag säga! Alexandra sov hos mig den natten så jag hoppas att jag inte har smittat henne. Hon sov ju i söängen medans jag sov i fosterställning inne i det lilla badrummet, eller a sov och sov. Spydde mest måste jag säga. Alex tog hand om mig lite på morgonen sen, fixade thé och så. Sen när hon åkte hem så kom mamma och pappa och hämtade mig. Gick typ och la mig på en gång och somnade för natten. Trodde att jag skulle vakna hela tiden, men sov som en stock.  Vaknade imorse med huvudvärk, men inte så konstigt när jag inte ätit på över ett dygn och nte druckit så mycket heller.

men detta måste vara ett Julmirakel. Jag har typ alltid blivit liggande nån vecka iallafall och nu behövde det bara en dag! *peppar peppar* ska inte göra många knop idag, se om jag kan äta nått annat än nyponsoppa. är faktiskt lite hungrig och det är ju ovanligt när man är magsjuk!

Min syster och familj kommer hit imorgon och firar jul så hoppas att jag inte blir sämre utan att det fortsätter åt rätt håll :)


GOD JUL PÅ ER ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: