malin

dag 6

Kategori: mitt liv

Har nu klarat mig i Lisas och Willsons lägenhet i över en vecka! :)  Stolt! haha..

nämen det har gått bra. Mycket nya ljud som man inte är van vid, men man vänjer sig ju. Är skönt att bo själv iallafall, inte för att jag är själv så mycket. Alex är här med jämna mellanrum. Mycket trevligt med lite sällskap

Men både alex och linn var ju här i Onsdags. Mycket mysigt var det. Fick jobb dagen efter så det var ju bara bra!






Jag och alex bakade lite igår. Jag hade hittat ett recept på knäckkakor med lingondipp som lät så himla gott. så vi testade det. Mycket gott måste jag säga. Sen så var vi på tempo och köpte lite gotta och en lampa till badrummet(som jag hade glömt tidigare på dagen när jag var där)

Vi köpte som vanligt chips och dipp, men är vi kom hem så råkade jag tappa ner en bakom ett skåp. Så vi försökte få fram den.. det gick sådär..


Nej vi fick inte bort skåpet så jag gick till tempo efter maten. Snacka om motion jag fick! :D




Knäckkaka i lingondipp :)




Nu ska jag vila lite och sen äta innan jag ska iväg och jobba. Ska jobba på julbord på Logen. Ja jag är nervös! men vill man så kan man,. Det kommer att gå jättebra :)


men pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: