malin

vår

Kategori: mitt liv

Inspelningen gick jättebra!  Fick bara lite smått panik när vi kom dit och såg att det inte var så stort som vi hade tänkt. men det gick bra ändå. Vi kan lösa allt ;) Det var riktigt roligt iallafall. Hoppas att det blir ett bra resultat. Ska få ett mail när den är klar. vill ha det nu!

Har börjat cykla nu. mor och far är i fjällen så mammas gamcykel fick tas fram. Lovely! Men inte nice att få typ blåmärke på typ sittbenet. Hade glömt att man får så ont i början. Inte så härligt att åka av en kant eller där det är guppigt..aouch! Men känns skönt att cykla. Jag känner mig så duktig. Även fast att jag cyklar till skolan och dansar hela dagen så känns det som bättre när jag kommer hem och har cyklat båda vägarna än att åkt bil.
rulla, det är fina grejjer det. Man får som hjälp både upp och ner. och kan vila i nerförsbackarna. Är skönt att gå med men man får som inte samma känsla. MEN det värsta med att cykla är när man är i en jobbig uppförsbacke och med motvind. Du tar dig inte fram! en snigel skulle slemma förbi en lätt som en plätt känns det som.. Det borde alltid vara medvind!

Var och dansade imorse i 4 timmar. Det var skönt att röra lite på sig. och självklart lika roligt som alltid. Vi var ganska många på jazzen så det var jättekul!
Blev lite mys på stan med Agnes sen. Bra tjej det där. finns verkligen för en när det behövs, och inte behövs. Man kan vara seriös med hon ena stunden sen så sitter vi och pratar om mutt-tvålar på nordeatrappen i solen. Man vet aldrig vad som kommer att hända när man är med henne. Och det gillar jag starkt! <3

påvägen hem från henne så hade jag solen i ryggen och månen framför mig.. det fick mig att tänka på när jag var liten. jag trodde att solen och månen var samma. Så när jag en dag såg båda två samtidigt så fatta jag inte riktigt hur det gick till. månen är speciell, månen är mystisk.



Åkte nyss ett moppegäng förbi här. Är det vår? -ja det är det.

nu: städa och fixa mig för jobb

ta det lugnt ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: