malin

update

Kategori: mitt liv

Oj nu var det ett tag sen. Har liksom inte haft tid.. Förlåt tror att jag ljög.. har haft tid, bara inte orkat eller tagit mig för nu under lovet.

Ska inte säga att jag kommer att bli bättre på det, för då ljuger jag nog igen. Men ska verkligen försöka. Den här gången menar jag det verkligen.
Ska kanske göra som min underbara vän Malin. Skriva om min träning. fast kanske inte lika seriöst som henne. Hon är fan tuff alltså, är impad på henne att hon har sån självkontroll. Har hon bestämt sig för nått så gör hon det, hur jobbigt det än är. Men är alltid kul att gå in och läsa hennes blogg om hennes träning och goda recept. så det tycker jag att ni ska göra. Så får ni en massa tips!

Malin jag saknar dig<3

träning var det ja.. kan inte påstå att det varit så mycket av den varan nu på lovet.. bara lite.  blev lite jazz på lördan, jobb på natten(räknar det som lite träning). Sen folkdans 2 timmar i onsdags, sen efter det körde jag lite mage och lite armar. Shit jag kommer inte att överleva konditionspasset på skolan på måndag!

Jazzen var rolig iallafall. Vi var 2 stycken där så Willson va extra hård mot mig.. men det brukar löna sig till slut och det gjorde det. gjorde snurrarna jag skulle göra efter många försök dock, men jag gjorde dom! Natten mot måndag så drömde jag att jag gjorde 11 snurrar ;) haha!

På söndagmorgon packade vi in oss i bilen och åkte ner till Åkersberga till mammas syster! Sov hela vägen efetrsom jag hade jobbat på natten innan. Fick påskmiddag hemma hos min moster, min morbror var där med och hans fru. Syrran och hennes kille kom med. och Celina såklart! Som jag älskar den tjejen!<3 Det var mysigt att träffa alla igen. Var ett tag sen.
På söndan så åkte vi till knivsta. Min kusin har nyss flyttat dit med hennes kille och son, som fyllde 1. Så söt den grabben är alltså. Blir bröllop i sommar! Längtar! Måste bara hitta nått att ha på mig. Var in på tradera igår och kollade runt. HItt många fina klänningar. Hittade även ett par sjukt snugga Ed Hardy leggings. men dom var upp i typ 450 kronor, så la ner det.  men måste fortsätta kolla efter nån klänning. Är inte förrän i juli så har ju lite tid på mig innan det är dags.

Har snyggat till naglarna lite iallafall. köpte ett jättefint grönt och ett lila nagellack på stan idag. Var lite inspirerad av våren så fick bli lite vårigt :) Kolla bild på min bilddagbok

Ska göra nått annat nu ja..men skriver snart igen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: