malin

Olika färger

Kategori: mitt liv

Har varit duktig idag faktiskt. Har rensat och sorterat min garderob. Så den börjar se riktigt bra ut nu! så skönt! Faast har fortfarande en massa kläder liggandes inne på rummet, men med en sån ordning som jag har nu går det nog fort att lägga in dom rätt! ska verkligen försöka att hålla det såhär nu. Men är fortfarande många av kläderna jag använder sällan så tror att det kan vara ganska lätt. Svårast blir det i träningslådan tror jag. är typ bara såna kläder jag använder nuförtiden. Så när jag väl jobbar på lördagsnatten så klär man sig lite extra snygg och kletar på sig lite smink. haha!






Prata lite med Hannes på skype. Han satt ute på balkongen i solen! visst han är i milano, men ändå. Han trodde mig inte när jag sa att vi har fortfarande väldigt mycket snö kvar. Men har typ regnat hela dan så borde snart försvinna.*hoppas* Visst jag gillar snön, men nu vill jag ha vår. Med allt vad det innebär! Jag vet inte, men känns som att det kan bli en bra vår, och sommar för den delen. Hoppas känslan har rätt nu då.
Vet iallafall att jag har en vecka med mosters favorittjej i sommar. Så blir till att gå på skansen :) längtar redan!
Sen får vi se vad sommaren bjuder på

-



Vilka humörsvängningar jag har haft de senaste dagarna alltså. Tur att det är bara jag som känner dom. Dom har inte varit så stora så dom har inte gått ut över nån annan än mig själv.

Shit höll på att få panik igår. Såg på nån film på tv, precis när den var slut fick vi strömavbrott. Jag har jättesvårt att sova om det är för tyst. Jag tänker alldeles för mycket på kvällarna och är det tyst så är det lättare att ligga och fundera. Har jag igång tvn så lyssnar jag och tänker på det och somnar. Så visste inte vad jag skulle göra igår när detta hände. Fick leta fram min ipod och lyssna på den och försöka somna, men som tur var så var inte strömmen borta så länge, så somna tillslut. låter kanske jättebarnsligt det här, men, ja.. det är så det är. Vet att jag var likadan när jag var liten. Låg och fundera länge på massa dumma saker, fundera tills jag blev ledsen och fick lov att gå till mamma. Tänker kanske inte direkt på samma saker nu längre,men fortfarande inte roliga saker..


Så.. Ska ta och fixa klart i garderoben nu och sen lägga mig och se nån film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: