malin

OFF

Kategori: mitt liv

ja helgen som var var helt fullspäckad. Knappt att jag hann klämma in nån sömn. Glad att vi fick sluta en halvtimme tidigare från skolan la jag mig på soffan när jag kom hem. Inte långt senare ringer Lisa och undrar vart jag är. Vi skulle tydligen ha en extra träning, vilket jag inte hade fattat. haha! Tur att jag inte hade orkat hoppa in i duschen än så var ju bara att åka dit. Vi ska vara med i en musikvideo på fredag, så det var därför vi tränade lite extra några stycken. Jag var helt slut. min kropp hade hunnit ladda ur. men det gick bra. Det var kul! Wilsson har haft kontakt med 2 grabbar från sundsvallstrakten som håller på med musik. Så vi ska dansa i deras nya musikvideo som dom ska filma på fredag.

Men efter den plötsliga träningen blev det hem och duscha och sen efter middan med lite släkt som var på besök åkte jag hem till raringarna på Framnäsv. Målade deras naglar. Så fint det blev. och dom verkade nöjda :)  Kunde ha blivit sen till jobbet, men fick låna Agnes supercykel så var till och med där innan. Woho! var studentfest, men det gick bra. inte alltför struligt så det var verkligen skönt! tänkte att det kunde nog bli en lugn helg. Men ack så fel jag hade...
Tog sen cykeln till Framnäs där jag hade fått en sängplats. Väckte Agnes så hon kunde komma och släppa in mig. GUd va skönt att lägga mig och sova några timmar innan träning igen på lördagmorgon, men så blev det inte. Vakna hela tiden.. så blev inte alltför mycket sömn..

Men var uppe före 10 för att göra mig redo för ännu en extra träning. Halv elva var vi redo att dra igång. Grabbarna som vi ska dansa till skulle komma och kolla vad vi hade gjort strax efter 11 så var bara att sätta igång. Då hade vi till 2 låtar som vi visade dom, sen fick vi välja vilken av dom 2 låtarna som dom ska spela in på fredag. Så det blev låten "Försök få tag på mig" Gå in på deras sida och kolla på när vi dansar till låten. www.smsmusic.se leta efter inlägget om roadtrip till Härnösand. kom ihåg att det bara är träning. Dom tyckte att det var riktigt bra iallafall. Och kom med lite änrade planer. att istället för att filma om ca 2 månader så blir det redan få fredag! Oh crap! var det första jag tänkte, men det gör att man satsar lite mer nu. men ska bli riktigt roligt faktiskt! :D
Strax efter halv 12 drog grabbarna. Men träningen var fortfarande inte slut. Klockan 12 blev det jazz i 1½ timme. Fatta va hungrig jag och Lisa var då. så självklart blev det en hamburgare på mcDonalds. Där jag tjänade 100 kronor. Hon sa fel pris :P Var inte hemma förrän vid halv 4, ramla i säng och sov 1 timme, åt middag och gjorde mig sen redo för jobb. Började redan 18.. Shit va trött jag var. Hela kvällen!. Men den bjöd på mycket så man hann som liksom aldrig vila så mycket.  irriterad blev jag med. Både jag och Tove blev det, på en av vakterna. Fattar inte att man kan vara så himla dum!  Nä undvek han resten av kvällen. Tror inte att han jobbar på lördag, *hoppas hoppas* 
Jag och Tove drog som vanligt en kebab från mini efter jobbet. Alltid lika gott! :D

Sov till typ 13. Sen blev det fika och mys hos min danslärare Danielle, med Tina, Linn och Agnes.
Gick sen och la mig för natten efter middagen. blev dålig bara sådär.. men bra att sova.

Snart så är veckan över. Känns som att den har varit jättelång. Men har varit halvsjuk och trött så beror nog på det. Men sista dan imorrn för min del. För på fredag blir det inspelning.
Idag så har vi börjat med ett nytt stycke med danielle, Är egentligen ett solo som hon har gjort till en dansare i norrdans. Riktigt häftig!

Blev ett långt inlägg idag. Men nu är det dags att sova. godnatt världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: