malin

What a feeling?!

Kategori: mitt liv

shit! Har inte skrivit på länge. har inte hunnit, haft fullt upp i mitt lilla liv.

Fick reda på att jag kom in på skolan, vet fortfarnde inte hur det känns  såhär efter 2 dagar, men får se. Ska ge det lite mer tid. modernt är ju inte min grej, tror inte att det kommer att bli det heller. Fast är ju alltid bra att kunna..och är ju ganska kul ibland..ibland..

jamen iallafall så var jag till sthlm och hälsade på Emma, Simon och Celina. Riktigt skönt att komma bort en  vecka innan jag skulle börja skolan (fick ta ledigt första veckan) Behövde verkligen det. Komma bort, inte vara själv, för det var jag ju verkligen inte. men komma hemmifrån bara.

Hade en riktigt bra vecka. Myst med syrran och celina på dagarna<3 Lärt celina vart näsan är så varje gång man säger "näsan" pekar hon på sin näsa :) Hon vet även vart magen är, Lyfter på tröjan när man frågar"vart är magen?" HOn är för söt! Men bäst av allt är att hon gillar att dansa och är väldigt bra på det. Spela lite musik på mobilen (tur att hon inte kan engelska) och hon skaka lite på rumpan och gunga med i musiken :D

På fredan så var jag med Madde och Petra på söder. Festa in på småtimmarna. Hade det väldigt kul så åker nog ner nån helg och festar med dom. Tog ett tag att ta sig hem till Madde i Åkersberga med gjorde inget. Flörta till mig en massage till slut iallafall. härligt! behövdes verkligen. Tackar!
Lagom trött på morgonen möter jag Maddes mamma utan för huset deras, som säger att hon kan köra mig till danderyd så jag kan ta mig till syrran i Årsta lättare. Hon är bra snäll Monica. Lägger mig och pratar med madde och petra om festnatten. Mycket kul som hände. Bäst var nog att Petra säger innan vi ska gå att vi måste vänta på Carro. Carro var inte med.. ;D haha!


på lördan kom mamma till stora staden så tog mitt pick o pack från syrran och tog mig till hotellet, terminus och mötte mamma. Var en ganska lugn dag/kväll. Åt "lunch" och åkte och hämtade nummerlapp och handlade lite inför tjejmilen på söndan. sen såg vi på film och somna typ sen.

Sprang som tidigare sagt tjejmilen på söndan. Är faktiskt nöjd över min tid, bra att jag är nöjd med nått.. sprang runt på 63 minuter. har inte tränat och sen varit sjuk senaste månaden så är absolut glad att det gick så pass bra. Men som jag sa redan förra året -och inte höll- Till nästa år ska jag träna mer. Ska verkligen hålla det till nästa år. Men tror att det kan vara lättare nu när jag går i skolan och håller igång. Kommer börja cykla till skolan varje dag,s en dansar jag på skolan, sen dans på kvällarna. Får se om man orkar springa nån kväll med.

Ska verkligen försöka komma i form, få bort lite överflödig vikt och bara få bättre figur..
tror att det skulle hjälpa min självkänsla, just nu iallafall är det det enda iden jag har till det så kör på det ett tag..får hoppas på det bästa..




nu har jag skrivit ganska mycket finns mycket att skriva. Kankse tar mer ikväll efter folkdansen eller så tar jag det efter skolan imorrn.


There's only one place i gotta be when music all over over me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: