malin

Sluta svettas! ;)

Kategori: mitt liv

JAG VILL!



Jag vill ha tillbaka mina 50 barn jag hade på Sörgården. Började sent igår så tog en sväng förbi gamla jobbet, jag hade glömt en kofta där och det var bra det för har verkligen saknat dom så himla mycket! Dom kände igen mig barna så var att jag aldig varit borta!

Hade jag vetat att jag skulle ha ett långvikariat där så hade jag nästan inte tvekat nått och börjat där.
Det skulle vara svårt att slita sig från skolan och min underbara klass. Men den dansen är inte min grej. Jag försöker, men det är inte lätt..

Men jag sa till Lena iallafall att det är bara att ringa om dom vill ha mig där på nått lov! :D



Har varit en SVETTIG dag på skolan idag. Började med balett. Jag känner mig ibland som en elefant i balettkjol ;) hahha! hoppar omkring och har ingen aning om vad jag håller på mig. Nämen kanske inte direkt. Börjar få lite mer koll på det hela än vad jag hade i  början. Men har en bra bit kvar!!


Jag har börjat använda mina magmuskler lite mer! För får så ont i ryggen av vissa magövningar vi gör på SSH. Men inte idag. Inte lika ont i allafall. JIPPI!

Sen blev det modernt på fyren med Joseph Tmim. Det är riktigt roliga lektioner. Sjukt svettiga och krävande, man känner mjölksyran efter passet. Men oj så kul man har!

Efter det så gick vi över till teatern och fick kolla på ett rep av en föreställning av Norrdans. Värsta VIP då det bara var vi i salongen.  Ska bli kul och se när det är på riktigt. Den verkade riktigt bra!




Borde sova nu.. är trött.. hade nog kunnat gå o lägga mig för en timme. men fastnade här och framför lyxvillan.


Puss och godnatt! Dröm sött nu allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: