malin

träningsvärk försvårar allt

Kategori: mitt liv

Slutade tidigt idag. (halv 3) mega skönt. Cykla hem.. tyckte att det gick trögt men skyllde på blåsten, tills jag upptäckte att jag hade punka..Skit kul, var nästan hemma så fortsatte att cykla med lite luft kcar i däcket. Får se till att pumpa det tills imorrn och hoppas på att det bara har pyst ut lite. För hur ska jag annars ta mig till skolan? Aldrig att jag orkar gå. Är ju lång! hahah . Tar ju så lång tid att gå. Tar en kvart att cykla(typ) Känner mig så duktig när jag har cyklat till skolan. Tränar hela dagen och cyklar hem ( eller vidare till nästa dans och sen hem) helt slut i kroppen men så nöjd med mig själv. Hoppas bara att det visar sig i slutändan allt detta tränande! :)

har haft sån sjuk träningsvärk idag ovanligt.  fast var bara inte jag så det var skönt.

Var en tuff dag igår.
*balett 1,5 h
*ssh(styrka, smidighet hållning) 1,5h
*improvisation 1,5 h
*Anatomi(styrka) 1h 
*modernt 2 h

Det var skolan sen hade jag 1,5 timmes afrikanskt med och cyklade hem

på SSH gör vi en massa magövningar först, sen rygg och armar och vader. igår skulle vi göra 180 stycken"vadlyft" 180!! I första paralell i första utåtvridet, med båda fötterna, sen samma sak fast på bara en fot. 30 på varje. Men snacka om att det brände. Kan säga att det värker som bara den i vaderna idag!

men hade styrka på anatomin med. Olika stationer. En station var "vadlyft" Jamen varför inte göra några fler, 180 var ju alldeles för lite ;) haha! Men var en rolig men jobbig lektion. Allt skulle man göra i 45 sek*2 med 20 sek vila.


resten var bara en massa dansande, eller bara och bara är ju jobbigt det med


Kan ju säga att idag har varit en svår dag. Sjukt stel i vaderna trots att jag stretchat. Allt har varit lite svårare idag pga det. Men alla har vi gått lite små ku idag och tror inte att det blir bättre imorrn. Men man får lära sig att leva med det ;) haha!


Ska vila lite innan mamma och pappa kommer hem o vi ska äta middag, För sen blir det mer dans. Folkdans ikväll :)


puss så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: