malin

Tänk positivt hela dagen

Kategori: mitt liv

Började 8.00imorse med Teater. skön start på dagen. Men inte en lätt! men vi skulle iallafall göra en övning och säga en mening till en själv på jibberish(låtsas språk.) Min mening var att jag skulle vara positiv och tänka positivt hela dagen! Jag tror att det funka bra. har inte varit en lika jobbigt dag , eller jobbig har den varit, ansträngande liksom, men inte jobbig som att jag vill att det ska ta slut..

vi hade styrketest idag på anatomin. gick väl inge vidare, jag är fan inte stark. Haha! var  nog bara en grej som känns som att det gick bra o det var när vi skulle ligga på en plint och göra rygglyft. Värst var när vi skulle "hänga" från en plint och göra situps. Jag är rädd för att ha huvudet under kroppen.. så när jag är påväg att hasa mig ner får jag panik.. och ni som känner mig vet vad jag gör då.jo jag bryter ihop och grinar. (!) Mest för att jag blir så frusterad på mig själv. men tog mig samman och kom ner i ställningen. Blev ingen situp men jaf är fan nöjd ändå:) Tummen upp!
men kul att det hann gå iallafall 1 vecka innan jag grina.. Visst jag grinar.. men nej.. det är fjantigt.. beror på när liksom och med vem.. men för det mesta tycker jag att det är fjantigt, Inte när andra gör det, men när jag gör det..men iallafall..

borde verkligen inte sitta här och ska inte göra det nå länge till heller.. har ett häfte jag måste läsa så ska vara duktig att göra det

pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: