malin

kvällskort

Kategori: mitt liv

Vill skriva lite om helgen, men orkar inte nu.. men känner att jag måste skriva nått. Blir att jag skriver mindre nu när min dator inte funkar.. ska verkligen ta o fixa den! men iallafall.. skriver lite kort innan jag tänkte gå o lägga mig o fortsätta kolla på en fim jag började se för nån dag sen.

Kollade på fel schema imorse så kom lite sent. Men men .. han med halva lektionen iallafall så det är ju helt okej :)

tyckte att kompositionslektionen var jobbig som vi hade idag ( i början iallafall).. gillar inte när jag måste hålla på o skapa en massa.. mitt elaka jag kommer fram och säger att allt är dåligt. Men i slutändan så blev det helt okej.  Vi var tre olika grupper med en skapare i varje och alla hade varsin fras att jobba med. Sen när man var klar visade vi det för alla. Sen bytte vi skapare grupp och skulle justera och ändra lite på det vi ville förbättra. Det var riktigt roligt att få komma in och bara peta lite på det som redan är gjort.  Lite lättare med.
ja jag måste få bättre självförtroende och tro mer på mig själv.. men det kommer, tror jag.. sakta(!) men säkert.

sen var vi och fick träffa Martin Forsberg, han är koreograf. han håller på med att göra en barnföreställning nu med Norrdans. Så vi fick sitta med på deras repetition, I 2 timmar. Visst det var jättekul, men man får träsmak i rumpan efter ett tag. Sen är det inte lätt att sitta bredvid David som sitter o småskrattar hela tiden ;) hahah! Okej det var roligt, blev extra roligt med han breve sig :)

Sen efter det så blev det hip hop med willson en timme och sen styrelsemöte med folkdansen. Så har varit på g hela dan. kom hem för knappt en timme sen. Så nu är det film och sängen som gäller. så jag tar migg upp i rätt tid imorrn. haha!



Nattipuss

Kommentarer

  • malin-heléna säger:

    Oj, du har haft en fullspäckad dag ser jag. Roligt med det ibland faktiskt. Man känner sig viktig och duktig liksom. :P

    Bara man får ledigt och lugn och ro i mellan åt.



    Jaa, jag tycker verkligen att vi får leta upp några dagar att träffas på. :D Det är dags nu igen. hihi..

    puss babe (K)

    2009-09-28 | 21:49:09
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: