malin

helgen

Kategori: mitt liv

var på dansmaran i Övik igår. Hade så sjukt kul! Jag dansade inte så mkt första timmen. Vågade inte bjuda upp, men efter ett tag blev jag modigare. Så bjöd upp en kille som jag sett kunde dansa och hans utseende var ju inte på fel sida heller. Vi dansade först två bra fox och fortsatte med två Bugg. Jag har inte buggat sen jag var 10, eller har väl men har liksom inte lärt mig ordentligt. men det gick bra. Gjorde jag fel så försökte vi igen så det var snällt av han. Maria berättade sen han att är A dansare, går inte att vara i nån högre klass tydligen så Maria var stolt över att jag bjudit upp han för det skulle inte hon ha vågat. Inte jag heller om jag vetat det jag visste efter innan! Men allt som allt var det en toppen kväll! Hoppas Maria tycker lika, men det tror jag.

Det kommer fler maror:)


----------------------------------------------------------------------------------------


Skolan går bra, Det går lite bättre nu när jag har börjat dansa med Willson på kvällarna. Hade första Jazzpasset imorse. Eller aa vid 12 men steg typ upp en halvtimme innan :P

var hemma vid 4inatt, låg och smsade lite och var inte jättetrött då, så somnade inte förrän vid 5 typ.

Jobb ikväll! Jag och Tove står där som vanligt vi. Kul att vara två när man jobbar. Lite lättare då med! :D





Hade en liten nergång tidigare idag, Men nu är jag det glada jag igen. Tack för att du fångar mig när jag faller<3



-----------------------------------------------------------------------------------------------


SKa åka till farmor imorn, jag som kör så se upp! ;D haha

--------------------------------------------------------------------------------------------------


Ska se på lite OTH innan jag fixar mig för jobbet


pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: