malin

det rinner..

Kategori: mitt liv

SVETT!

usch va äcklig jag känner mig just nu. Det enda jag verkligen vill är att hoppa in i duschen.. men jag orkar inte..Så väntar nog en liten stund till. haha!

Började skolan imorse vd 8 och hade teater. Riktigt roligt! :D Sen fick vi bege oss till Länsmuseet och dansa i rummet där Bengt Lindströms tavlor hänger. hade imrovisation och komposition där. Hann även leka lite i ljudlabyrinten. SKOJJ!

Sen tillbaka till skolan för att ha anatomi. De tidigare lektionerna har vi haft kondition och styrke test och idag skulle vi ha ett rörelse test. Gick väl okej för alla i klassen, vi var en aning stela efter gårdagens lektion med våran gästlärare Joseph Tmim. Det var ett hårt, svettigt men ett himlans roligt pass. han var så himla rolig! Så ska bli kul att se vad som händer nästa lektion.


Stannade kvar efter skolan hos Uttern. Där bor Anette, Kristina, Sofia och Rebecca. vi låg ute i solen en stund. riktigt härligt väder. Låg och pratade om att vi måste ta tag i vår klassblogg. Vi har tänkt att skaffa en blogg till klassen  så alla kan skriva om skolan och dans och om allt möjligt. Vi kom på ett namn;) haha eller egentligen David på en teater lektion men vi tycker att det passa perfekt på bloggen. Själva adressen har vi inte bestämt. Men som jag har mlindbeck.blogg.se och sen så står det dansa som om att ingen ser dig. Vi tycker att det ska stå: Faraway Distant. Haha! är en klassgrej. Som vi kanske förklarar i bloggen, annars får ni fråga ;)


Ni känner jag att jag ska orka duscha så jag kan lägga mig och läsa lite termenologi(?) och engelska innan jag somnar. Vilket jag lär göra av texterna.


men puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: