malin

Chicken on the grill

Kategori: mitt liv

Såddär då var man hemma efter en lång dag i skolan.  Skulle ha skrivit igår, men är nått fel på min dator.. den vill inte starta så har tagit mammas nu när hon ändå inte är hemma.Är lite ovan att skriva på den här så är det felstavat så skyller jag på det ;) haha!

Hade vår sista klass med Joseph Tmim idag. Gud har haft det så himla kul på hans lektioner! Han är så energisk och lättsam :) Sök på han på Youtube så ska ni få se.  Vi fick en uppgift av han idag att vi i olika grupper ska använda oss av materialet som vi har fått och "göra en dans i en hiss"  det ska vara närkontakt och man ska få ett flöde och det ska kännas att man åker upp och ner i en hiss, byter hiss. Vi började idag med det. Jag var med Agnes och Kristina. Riktigt roligt. Vi skulle ha filmat men hann inte sen så ville vi alla finslipa lite på det vi hade gjort och ändra det han  sa var bra och dåligt liksom. Så vi tänkte filma och skicka till han :)


Appropå Agnes och Kristina. Kristina ska sluta.. :/ och jag har varit i hennes projektgrupp. Vi ska dansa på skyltsöndan i fönstrerna på teater och hade gjort olika grupper. Jag var i  Kristinas grupp.. men den finns liksom inte längre och Agnes skulle göra ett solo. Men nu ska hon och jag göra en duett. Tror att det kommer att gå riktigt bra och roligt kommer det att bli. Hoppas jag! :D haha! Yes Agnes I want to be your room mate ;)

Har börjat med nått som heter morning pages. Morgon sidor. Det är en del av engelskakursen. Man ska skriva tre A4 sidor på morgon om absolut ingenting. Det behöver inte vara nått sammanhängande eller betyda nått.  Jag kan skriva samma mening 10 gånger om det är så jag känner eller tänker just då. Det här gör man för att unblock yourself.  sluta blocker dig. Man ska sluta tänka :är det här rätt, är det tillräkligt bra, är jag tillräckligt bra. Ganska skönt att bara sätta sig ner själv och skriva. Precis det jag känner. Jag ska inte visa för nån, inte gå tillbaka och läsa sen utan det är då, nu är nu.
man ska finna det som gör att man blockerar sig.


Ska på Alla spökens kväll ikväll med några från klassen :) Ska bli riktigt kul, dock kommer jag att bli rädd, känner det på mig. Jag är en person som är rädd för mycket, men är inte rädd för att prova nya saker ändå.

klasserna börjar väl gå bättre och bättre, känner fortfarande ibland att jag inte fattar vad jag håller på med, men det kommer väl. Jag utvecklas iallafall. ett litet steg i taget. sakta men säkert :P haha!

har iallafallplanerat in att vara med Anna och Sara imorrn. (Usch vad hemskt det låter att säga planera in, men vill man vara med mig nu så måste allt planeras)  ska bli mega mysigt!

sen jobb på kvällen. Vi ska ha 70-80 tals fest så måste hitta nått att ha på mig. A och S får hjälpa mig:)

ne nu ska jag äta middag, sen flytta äckliga mig till duschen och sen härliga mig till murberget med en hel hög underbara människor<3


pusshej!



Kommentarer

  • malin-heléna säger:

    Då planerar jag att du ska vara med mig nästa helg!! Så det så! :P

    2009-09-28 | 12:11:54
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: