malin

Andas, slappna av, känn en känsla..

Kategori: mitt liv

så då var snart den här skolveckan slut. Det har varit en bra vecka, en rolig vecka. Fast går fortfarande i funderingar om det är det rätta för mig.. men slutar jag kommer jag säkert att ändra mig. Men känner jag att jag verkligen inte vill fortsätta så kan jag inte göra så mycket åt det, då får jag ångra mig efteråt. Men det skull nog försvinna när jag kommer tillbaka till mina planer jag hade innan skolan. Kanske kan få jobbet på dagiset som jag egentligen ville, eller kanske till och med få jobbet nere i Stockholm om dom inte redan har hittat nån.. Jag hade några planer för det här året som bara fick försvinna och lämna plats för skolan och nya planer. Visst ibland måste man göra saker som man sen ska kunna slänga bort,men vet inte om jag är reda att släppa planerna än..

Känns liksom bra ibland och mindre bra ibland. Men just nu tror jag att det är nog lika bra att fortsätta. Det blir nog bättre med tiden.


Trivs i klassen. Vi har riktigt roligt! Hade engelska idag. Vi fick bara prata engelska hela lektionen och sa man fel så gjorde det inget. De flesta förstod vad man menade ändå :) Vi skulle göra lite lekar med olika material som vi fick av Alf(läraren) Sjukt kul! haha! 


It's a wondering price..        i mean walking price!
alla förstod vad hon menade och
reagerade inte på att hon sa fel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: