malin

18 september

Kategori: mitt liv

ÄNTLIGEN FREDAG!

Halvkort dag idag. Slutar vid 14 idag så det ska bli skönt. Då hinner jag städa idag ( eftersom jag inte gjorde det igår)

Har balett och modernt så hoppaspå att det går bra!

Menmåste läramig att göra en bakåtkullerbytta. Är lite rädd, eller ganska mycket rädd för att ha huvudet under kroppen. Sen typ i början av skolan så knaka det till i nacken o ryggen och har fortfarnade ont på en punkt i ryggen. Sjukt jobbigt! Gör skit ont om man trycker där så har väl blivit nån muskelskit.. Kanske ska ta o gå till nån massör..?


åh hannes hörde av sig igår! har inte hört från han på lääänge. Men han var lite taskig. Frågade vilken adress jag bor på och hur man stavar mitt efternamn. Jag är så himla nyfiken på varför, men han vägra berätta! Jag får väl vara snäll och vänta. Hahah.


ne  nu måste jag fortsätta att klä på mig och cykla till skolan och ha lite balett så här på morgonkvisten.



puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: