malin

wohO!

Kategori: mitt liv

NU händer det mycket bra saker!!

Lov till veckan! Vilket leder till en massa tid med dom jag vill vara med
Jag behöver inte gå och vara orolig längre!
Huddikmaran imorrn!
Färga håret till rött!
Kanske får göteborgsbesök!
Det går framåt i skolan!
Familjen Antonsson Lindbäck kommer upp snart!

Jag känner att jag inte har alltför mycket att klaga på just nu faktiskt. SKÖNT!

Ryggen börjar verkligen bli bättre, jag fattar vad jag håller på med i skolan, det går verkligen bara framåt.
hade typ utvecklingssamtal med Danielle i veckan, det gick bra. Jag förklara för hon hur jag har kännt och så. Att det har varit väldigt många "tänk om" tankar. Men hon sa att hon var jätteglad att jag gick i klassen och att hon verkligen ser framsteg! Härligt att höra :D  Att det som jag hade tänkt göra iår kan jag skjuta på, för det kan jag inte med dansen och det har hon ju helt rätt i.
Okej jag kommer nog inte alltid vara så himla positiv till allt, men jag ser allt som en bra erfarenhet och att det hjälper mig i allt det andra!
jag känner mig fortfarande helt borta när det gäller improvisation. hon brukar fråga vad vi tänkte medans vi dansade, min tanke är oftast att inte känna mig fånig ;) haha! inte så lätt


men iallafall


spelade innebandy igår! Så sjukt kul asså. Vi var 4 från klassen och sen 4 från musikhandledar linjen. Fullt ös! Höll på en timme typ 2 matcher olika lag. jag,Sofia och mattias hamnade i samma lag båda gångerna.Vi vann båda gångerna! :D Det var liksom vi som var eliten, Jag och Sofia ;P


nä nu börjar jag bli lite hungrig, få se vad man kan hitta på att äta för någe. 

PUss o hej. 

Kan nästan lova att jag kommer bli bättre på att skriva under lovet. Ska hinna fixa min egna dator också 
 :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: