malin

laddad till max!

Kategori: mitt liv

Tjejkväll igår. Hann med en massa spel och IDOL. Rätt person åkte ut- ja.
Men spelkvällen var riktigt lyckad! Så himla roligt!                                   det gör vi om snart tjejer!



Usch vad jag längtar till ikväll på jobbet, men bara om hon kommer. Är en brud som jag har tjafsat med i flera helger nu. Hon börjar. För visst de flesta blir ganska dryga när de är fulla och har tappat lappen(eller överhuvudtaget), men de flesta fattar att de måste vänta ett tag innan vi kan leta deras jacka. Men den här tejen vettu! Först så smiter hon typ alltid in så för tvinga na o betala, Vilket hon redan har gjort säger hon. Ibland redan ute hos vakten! Men grejen är den att man har ganska bra koll på vilka som har betalat och inte, man känner igen folket. Och har man betalat har man fått en stämpel, vilket hon aldrig har när hon kommer och tjafsar. Jag har till och med försökt att vara snäll och leta efter hennes jacka som hon lämnat nere på nattklubben men hon va så jävla otrevlig mot mig så skicka ut hon, utan jacka..
Men förra lördan var nog värst då kommer hon och hennes kompisar, Hon hade tappat lappen och förklarade att hon hade en svart jacka(som alla andra har!)och en svart väska med en parfym i. De sa till och med märket så jag skulle hitta den lite lättare! haha!  Men jag visste att hon inte betalat eller hängt in nån jacka och försökte förklara det till hon och kompisarna, jag blev bara mer och mer irriterad för de gav sig inte och tillslut börjar de bli sura på mig och säga att jag är så himla elak mot henne. Vad har hon gjort dig?! Jag gick därifrån och sket i dom! Dom gick men sen kom hon tillbaka med en lapp och såg så sjukt nöjd ut. grejen var den att lappen inte kom från vår garderob! Sa åt na och gå. Så sa det till vakterna att kommer hon nå fler gånger så drar jag med na ut på en gång!

Vissa saker får man ta med en nypa salt när man står där. Folk flörtar och håller på, men personangrepp och sånt skit ska man inte behöva tåla. Såna som henne ska man inte behöva tåla!

Ne nu ska jag inte bli irriterad. Jobbar med Tove så kommer att bli en toppenkväll! Blir nog hissen och trappen ;) haha!

ska vila en stund så jag orkar vara vaken ikväll/natt


pussen

Kommentarer

  • malin-heléna säger:

    På lördag är det oktober fest här i lilla Vara, då kan vi skaka rompa (du stavade fel _P), kom an bara. ;P hihi..

    Saknar dig massor malin. Tyvärr tror jag nog inte att jag hinner med så mycket under jul när jag kommer upp. Annars hade vi ju kunnat göra något då.. Får se om det blir någon tid. :)



    2009-10-14 | 23:31:37
    Bloggadress: http://malinhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: