malin

John Blund?!

Kategori: mitt liv

Ja det blev inte alltför mycket sova inatt heller.. kan ju knappt röra mig utan att det ska göra ont i ryggen.
Sååå igår satt jag den mesta tiden på danslektionerna och idag med.. kul, skitkul... Somna igår, men David kom och väckte mig så det var ju snällt. Somna idag med, men inte lika länge, nicka bara till ;) haha!. Men blir så när man inte kan sova bra på nätterna. Ska ringa till en kiropraktiker på måndag så jag kan få komma och fixa det här. För tror inte att det blir bra av sig själv..

träffa Anna efter skolan och köpte Alias. Spelkväll med tjejorna ikväll<3 värsta mys.

Har även hittat min batteriladdare till kameran så nu kanske det blir lite mer bilder på bilddagboken..Blir nog några ikväll! :)  sen har ju min dator pajjat så måste ta tag i det med.. och lägga över alla bilder på skivor..

ne nu orlar jag inte det här.. är slut fast att jag inte har gjort nått.. eller har cyklat en massa men ändå. Ska lägga mig och försöka sova lite innan maten. Bara jag ligger still och inte rör mig går det ju bra. Men det lär ju inte ske ;) haha!

Puss och godnatt så skriver jag imorrn. Längtar nästan tills jag börjar jobbar.. fast beror bara på om en viss person kommer. Berättar mer sen eller imorrn :)

:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här: