malin

Jag är så stolt .haha

Kategori: mitt liv

Jag känner att jag börjar komma en bit ner på min måste lära mig lista. Kan säga er att listan har några punkter. Men har prickat av 2 punkter. Är inte så svåra saker mest sånt man borde kunna som jag aldrig lärt mig, eller jag har kunnat, men har väl varit med om nått traumatiskt(;)) och bara slutat och inte gjort det nå mer.

Har ju skrivit om att jag har lärt mig göra en bakåtkullerbytta. :) wie!

Idag lärde jag mig att göra en halv. Att man har benen bakom huvudet. Det har jag kunnat, men aldrig vågat hä ner fötterna i golvet. Det gjorde jag idag! Faast det slutade med att en muskel typ drog ihop sig i ryggen o jag inte kunde dansa de sista tre timmarna.. Men jag har ändå lärt mig det!
nu blir det vila för ryggen som gäller så det blir bra snabbt. Liksom hugger till ibland. Skitjobbigt när man nyser. ! Inte mysigt

Ska lägga mig och se på film och sova nu så jag orkar skriva mina morgonsidor imorrn. Fuska imorse och sov en halvtimme extra.

men puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: