malin

SNÖÖÖÖÖ!

Kategori: mitt liv

Jag blir verkligen barnsligt glad när det snöar!

Har redan hunnit gjort en snöängel. Tyvärr så försvann den dan efter.. Men jag gör alltid en ängel i  första snön, vare sig den stannar eller inte :)


                                         snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö



 
Kan ju säga att min rygg är bra nu. Så kan göra kullerbyttor och sånt. Såg på This is it med Sara i söndags och kom fram till att jag måste verkligen lära mig att jag en kullerbytta framåt! ska ta tag i det så fort som jag orkar

min kropp mår inte som jag vill att den ska må. feber i fredags.. tråkigt, mådde helt okej på lördan så jobbade, vilade som vanligt på söndan. Låg hemma på måndag. Sov till typ halv 4 på eftermiddagen. Riktigt skönt! Tror att det behövdes..

är ju märkesår iår. 1809 delades Finland och Sverige. Det har vi typ "firat" idag på skolan. Jag gick dit för tänkte att det är kanske inte så ansträngande. Satt ocj lyssnade på när några pratade i början sen var det dags för alla att gå på olika workshops. Jag bastade, det gjorde Tina, Linn och Agnes också, och 2 tjejer till. Härligt härligt! Kände mig lagom matt i kroppen efteråt. Sen efter lunch så var det en Teater: Kärlek och krig. den var bra o rolig :) Skönt med en halvdag idag. Slutade 14.



Ska prova att gå i skolan imorrn och dansa lite. Se om kroppen orkar. Vet inte vad som är fel.. mår riktigt konstigt..




Syrran kom inte upp någe. Celina och Simon blidde sjuka så vart aldrig att de  åkte upp. Men de ska fira jul här så det blir mys! Är ju snart så ^^ Men den som längtar efter nått gott längtar aldrig för länge




Nä nu är jag hungrig så ska kolla hur det går för pappa. Sen blir det att kolla när Lisa dansar Afrikanskt med gruppen :) Får se om jag orkar mig på nått. Men är kul att bara kolla med



pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: