malin

vi fortsätter..

Kategori: mitt liv

Jag var till Strumpan igår med foten. Det är ledbansskadan som är tillbaka. Den har väl aldrig riktigt försvunnit. Men det kommer att bli bram förhoppningsvis. Fick en massa övningar av han som jag ska göra varje dag. Och det tänker jag verkligen göra! Ska jag vara ärlig så är jag lite rädd för han, inte för att han är skrämmande utan för.. ja jag vet inte riktigt, för hans knäckande och ryckande kanske ;) haha! Lite läskigt när man ligger där och han vrider och vänder foten åt alla håll. Men jag litar på han så jag tror att det kommer att bli bra. SKa dit igen om 3 veckor

Balansbrädan är min nya kompis :)


Klassfest imorrn. Som jag längtar! Vi ska först spela curling coh sen så ska vi hem till Tina Linn och Agnes och äta mat och blanda en massa godrinkar, leka lekar, sjunga och bara flumma på som vi brukar! UTgång för hela slanten!
Är man ledig så måste man passa på :)


Bra att det händer bra saker samtidigt som de dåliga händer..

farmor ramlade igår och bröt lårbenshalsen. Hon opererades igår mellan typ 21 och 00.. Det var en lyckad operation iallafall, så de kändes bra. Nu är det bara en lång väg av rehabilitering som gäller. 
hon är ju 89 bast nu lite skröpplig på benen och så. Men jag hoppas att det kommer att bli bra.  


Sen är jag tydligen allergisk mot deo..(?) har fått världens utslag i armhålorna, värst är det på högern.. Svider o kliar.. sjukt obehagligt.. var till vårdcentralen igår. Fick väl inte så mycket som kan hjälpa utan mest bara råd om att inte använda deo på ett tag och typ smörja med babyolja och ha en kompressor för. Blir det inte bättre inom några veckor så måste jag dit igen.. Det måste försvinna! 




Sara ringde nyss, Blir mys med henne ikväll! <3 Saknar hon!



puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: