malin

lovet.. Vart tog du vägen?

Kategori: mitt liv

okej. Jag har inte hunnit fixa min dator.. Vet inte vad jag gjorde måndag och tisdag. Kommer inte ihåg :) haha!
Men har haft besök från Göteborg! Hannes kom hit på onsdag morgon och åkte hem på fredag eftermiddag
känns konstigt att ha träffat han nu .. efter 4 år! Men var riktigt kul att träffa han :)



Sa att jag skulle vara bra på det här på lovet men har inte hunnit.. lovet har bara försvunnit. Det är redan söndag och imorrn börjar skolan. Fast ska bli kul att träffa alla. Har faktiskt saknat dom. Sen vill jag visa mitt nya röda hår :) hihi! Älskar håret!


Fredagsmys i fredags. haha! Jag och Maria fixade middag till oss och Ida. Det dracks lite goa drinkar som på den gamla goda tiden, lyssna på massa bra musik och snackade en massa skit :P Som det ska vara. Slutade på gennys för mig och Ida. Dansa loss! :)

Jobb på lördan. Jag och Tove som jobba. Halloween och allt. Så självklart klädde vi ut oss. Jag var en ängel och tove en bunny :P Fan va snygga vi var!

eftersom att min datorn inte funkar än så dröjjer det ett tag med bilder... men det kommer. Antingen här eller på bilddagboken. Så ha tålamod :)



Hade lätt kunnat ha en vecka lov till. Men är inte långt kvar nu till jullovet :)


På torsdag kväll/natt kommer familjen Antonsson-Lindbäck upp. Som jag längtar! Har inte träffat dom sen jag var när där veckan innan jag började skolan. Typ 2 månader sen...
Vi ska äta middag på Vägg i Vägg på fredag så ska bli mys! Jag kommer direkt från skolan :P Härligt varm och gosig man kommer vara dårå ;)


Nä nu hade jag kunnat gå o lägga mig. Men ska nog vänta en stund. Har så roligt på msn så stannar nog ett tag till.


men vi får se när jag får tid att skriva här igen. Puss och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: